Έξι τρόποι για να μην πεθάνετε πριν την... ώρα σας

Κυριακή, 11 Μαΐου 2014

Πάρα πολλοί θάνατοι κάθε χρόνο συνδέονται άμεσα με τις κακές επιλογές που κάνουμε διατροφικά. Ακόμη και οι ηγέτες των περισσότερων ανεπτυγμένων χωρών έχουν θέσει ως προτεραιότητα τη μείωση των θανάτων, που θεωρούν πως μπορούν να προληφθούν. Στόχος να περιοριστούν κατά 25% οι αδόκητοι θάνατοι την περίοδο από το 2010 έως το 2025. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να σωθούν περίπου 15 εκατ. ζωές τα επόμενα 15 χρόνια.
Διαβάστε πώς θα εξοικονομήσετε περισσότερα χρόνια, σύμφωνα με τους ειδικούς: 
Μην καπνίζετε
Ο ΟΗΕ έχει θέσει ως στόχο τη μείωση του καπνίσματος σε όλο τον κόσμο κατά 30 % έως το 2025. Ήδη, οι χώρες με υψηλότερο κατά κεφαλήν ΑΕΠ, που έχουν υιοθετήσει την απαγόρευση του καπνίσματος σε δημόσιους χώρους και καθιέρωσαν φόρους στον καπνό, έχουν δει πτώση στο ποσοστό των καπνιστών, αν και στις χώρες με χαμηλότερο κατά κεφαλήν ΑΕΠ, ο αριθμός των καπνιστών συνεχώς αυξάνεται. 
Περιορίστε την κατανάλωση αλκοόλΕνώ οι... λογικές ποσότητες κατανάλωσης αλκοόλ έχουν ορισμένα οφέλη για την υγεία, η υπερκατανάλωση μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο ορισμένων μορφών καρκίνου του ήπατος, καθώς και να συμβάλλει στην υψηλή αρτηριακή πίεση. Ενημερώνοντας τους ανθρώπους σχετικά με τους κινδύνους της υπερβολικής κατανάλωσης οινοπνεύματος, καθώς και με τη θέσπιση φόρων στα αλκοολούχα ποτά, οι ειδικοί ελπίζουν στον περιορισμό της κατάχρησης.
Περιορίστε την κατανάλωση αλατιούΔίαιτες υψηλές σε νάτριο μπορεί να αυξήσουν την αρτηριακή πίεση και να προκαλέσουν εγκεφαλικό επεισόδιο. Η προώθηση εναλλακτικών λύσεων, όπως το κιτρικό οξύ των λεμονιών, μπορεί να ικανοποιήσουν την ανάγκη για αλάτι.
Να ελέγχετε την αρτηριακή σας πίεσηΗ έλλειψη άσκησης σε συνδυασμό με δίαιτες υψηλές σε νάτριο, συμβάλλουν στην υπέρταση και την υψηλή αρτηριακή πίεση, ενώ μπορεί να οδηγήσουν σε εγκεφαλικό επεισόδιο. Η παρακολούθηση της αρτηριακής πίεσης σε τακτικούς ρυθμούς μπορεί να περιορίσει τους κινδύνους.
Προσέξτε το διαβήτηΣτενά συνδεδεμένος με την παχυσαρκία, που πλήττει σήμερα αρκετές ανεπτυγμένες χώρες, είναι ο διαβήτης, ο οποίος μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο των καρδιακών παθήσεων και άλλες παθήσεις που οδηγούν σε πρόωρο θάνατο. Οι μελέτες δείχνουν ότι η υγιεινή διατροφή, με χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, σε συνδυασμό με τη σωματική άσκηση, μπορεί να είναι ένας εξίσου αποτελεσματικός τρόπος με τα φάρμακα για τη διατήρηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα υπό έλεγχο. 
«Πολεμήστε» την παχυσαρκίαΗ αντιμετώπιση της παχυσαρκίας θα μπορούσε να έχει ευεργετικά αποτελέσματα και στη μείωση άλλων χρόνιων παθήσεων, όπως οι καρδιακές παθήσεις, ο διαβήτης και η υπέρταση. Οι εκστρατείες για τη δημόσια υγεία τονίζουν πως τα προγράμματα, ειδικά στα σχολεία, που εκπαιδεύουν για την κατανάλωση φρέσκων φρούτων και λαχανικών, θα μπορούσαν να είναι το σημαντικότερο βήμα για να καταπολεμηθεί η παγκόσμια επιδημία της παχυσαρκίας.

 
 
 

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

 
Copyright © Ellinas Blog