Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2013

Μια φορά κ` ένα ρολόι

SHARE
Λοιπόν , με λίγα λόγια για να ξέρεις με ποιον έχεις να διαβάσεις . Είμαι περίεργος χαρακτήρας . Περίεργος νους . Χμμμ…Τι να πω . Απλά σου γράφω . Είναι κάτι το περίεργο που με πιάνει τις νύχτες ! Η ιστορία μου ξεκινάει πριν μερικές μέρες . Ξεκίνησα να ψάχνω να βρω μια λύση για ένα προσωπικό θέμα τελείους διαφορετικού χαρακτήρα από αυτό που σου αναφέρω φίλε αναγνώστη . Αν και λένε πως από ‘’ μικρό ‘’ και από ‘’ τρελό’’ μαθαίνεις την αλήθεια . Πιστεύω πάντως πως το έναυσμα για το πρώτο βήμα να ανοιχτώ και να δημοσιεύσω είναι ότι μιλώντας με έναν άγνωστο ‘’ Χ’’ ας πούμε απλά ανάφερε τη λέξη ‘’ τρελός ‘’ . Να όμως που αυτή η λέξη μου έμεινε . Για να δούμε με τη σειρά όμως τι ακριβώς έχει να σας πει μια λεξούλα τόσο απλή και καθημερινή . Τόσο αναγκαία ως έννοια που δεν φαντάζεσαι ούτε εσύ , κυρίως ούτε εγώ τη ζωή γενικότερα χωρίς το χρόνο μέχρι χθες , μόνο και μόνο κοιτάζοντας το δωμάτιο μου . Για πάμε παρακάτω . . .
Στο δωμάτιο μου λοιπόν έχω ένα ρολόι . Βέβαια στη μολυβοθήκη μου έχω διάφορα , ξέρεις από τα σχολικά χρόνια τα περασμένα . Στυλό , μολύβι , χάρακα . . . πάνω σε ένα ράφι βρήκα και ένα διαβήτη . Λένε πως οι ανακαλύψεις γίνονται τυχαία . Λίγο μετά , εφόσον κοίταξα το διαβήτη , κοίταξα το ρολόι μου . Σε μια φάση σταματάει να δουλεύει το μυαλό μου . Πες με παλαβό , όπως θες . Δική σου η κρίση . Τι να πω . . .Σταμάτησαν τα μάτια μου πάνω στους δείκτες . Εδώ και αρκετό διάστημα μέσα στο κόσμου του ‘’ ιντερνέτ’’ έχω δει και έχω διαβάσει διάφορα δημοσιεύματα περί ‘’ Μασονίας ‘’ και πάει λέγοντας . Προσπαθώ ως εκ τούτου να είμαι το καταδύναμι πρακτικός άνθρωπος . Με μία φράση ‘’ Ότι και να λέγεται αυτό τέλος πάντων απλά μείνε δυνατός , απλή σκέψη – απλά πράγματα . ‘’ Έχω ένα μικρό πάθος με την εφαρμογή & πράξη των αντικειμένων γύρω μου . Πιο απλά με τη δική τους ‘’ Ψυχοδυναμική ‘’ όπως μου αρέσει να το αποκαλώ . Εν πάση περίπτωση όμως . . . με εντυπωσιάζει και το αντικείμενο . Για να σου δώσω να καταλάβεις ότι τα προβλήματα και γενικότερα τις καταστάσεις τα βλέπω ως σχήματα . Τρίγωνο , τετράγωνο ότι μπορείς να φανταστείς . Απλά εφαρμόζω τα σχήματα μεταξύ τους και μου δίνει μια εικόνα . Όταν αυτά ταιριάζουν βρίσκω και τη λύση . Ίσως ασήμαντη η πληροφορία που σας έδωσα , αξίζει όμως για το παρακάτω της υπόθεσης .
Όπως είπα και πριν εντυπωσιάζομαι από το υποσυνείδητο . Σε μια φάση ξανακοιτώντας ρολόι είσαι το εξής : << Τους δείκτες του ρολογιού γενικότερα να έχουν κάνει ένα άνοιγμα γωνίας του τύπου ( Μικρός δείχτης στις 5 και ο μεγάλος στο νούμερο 9 του ρολογιού , ο δείχτης που δείχνει τα δευτερόλεπτα είναι κάπου στη μέση . Απλά χρησιμοποιώ απλές εικόνες για να το καταλάβουν όλοι όσοι το διαβάζουν . )και ένα τικ τακ , τικ τακ . . . εμ τι θα κάνει θα μου πεις . . . ρολόι είναι . Πάνω στο ρολόι γράφεται και η ημερομηνία . Όχι δεν είναι ηλεκτρονικό ρολόι . Ξέρετε έχει μια ροδελίτσα που τη ρυθμίζεις με νούμερα από το 1 ~31 . Που είναι και οι ημέρες που έχει ένας μήνας .
Λίγες μέρες πριν διάβαζα πάλι ένα άρθρο περί τεκτονισμού . Λες και είχαν κάτσει όλα τα άρθρα με τη σειρά . Είμαι βέβαια και άνθρωπος που θέλω να τα διαβάζω όλα . Ξαφνικά μου έρχεται στο μυαλό η πρώτη εφαρμογή . Ξεκινάμε βήμα , βήμα λοιπόν !
~ Ανοίγω το ίντερνετ , κάνω ένα απλό κλικ και ψάχνω εικόνες για τη ‘’ Μασονία ‘’ . Βρίσκω μια εικόνα που να αντιστοιχεί στον όρο αυτό . Μου δείχνει ένα ‘’ Διαβήτη & Γνώμονα ‘’ μαζί εφαρμοσμένα . Εφαπτόμενα .
~ Έπειτα ο Γνώμονας είχε πάνω του σκαλισμένα τα χιλιοστά , τα δέκατα και τα εκατοστά σε γραμμές όπως ο χάρακας . Οι γνωστές σε όλους μονάδες μέτρησης του μέτρου .
~ Οι Δείχτες του ρολογιού έμοιαζαν με ένα διαβήτη στερεωμένο στα πλάγια . Δηλαδή αντί όρθιος προς χρήση τοποθετημένος κάτω . Αμέσως φαντάστηκα και ένα λευκό χαρτί
~ Γιατί λευκό χαρτί όμως . . . Μου ήρθε ως εικόνα ένα ρολόι παλιό . . . τσέπης , από εκείνα τα όμορφα που είχαν ένα όμορφο κούμπωμα για να τα βάζεις στο τσεπάκι με την αλυσίδα τους να κρέμεται . Συνήθως το φόντο που βλέπουμε την ώρα έχει χρώμα λευκό . Το πιο συνηθισμένο που έχουν όλα τα ρολόγια με τους δείχτες μαύρους . Μολονότι να σας κάνω μια παρατήρηση εδώ ότι το υποσυνείδητο δεν ξέρω αλλά γιατί μου έχει κολλήσει με την έννοια ‘’ ουδέτερο ‘’ . Η πηγή των ‘’ ανθρώπινων πάντων ‘’ όπως μου αρέσει να το λέω . Το λευκό και το μαύρο δεν είναι χρώματα . Είναι οι μήτρες , πηγές ή και ουδέτερα χρώματα . Ίσως να μη τα λέω όπως πρέπει αλλά εδώ θα πω ότι είμαι της ελεύθερης μετάφρασης & επεξήγησης .
~ Επιστρέφοντας στο Γνώμονα όμως . Έτσι όπως απεικονιζόταν στη φωτογραφία ήταν στερεωμένος με τη μύτη , τη γωνία δηλαδή που έκανε . Αμέσως λειτούργησε αυτό που σας είπα πριν με τα σχήματα . Άφησα δηλαδή να εννοηθεί ότι εάν αντί του διαβήτη υπήρχε ένας γνώμονας ακόμη θα γινόταν τετράγωνο αφού εάν τα άλλαζα πλευρά γενικότερα τη γωνία που τα είχα τοποθετήσει θα γινόταν τετράγωνο αντί για ρόμβος .
~ Μου ήρθε ως θεωρία αυτό . Ότι μέσα στο τετράγωνο από όλα τα σχήματα τα γεωμετρικά σχηματίζεσαι ο πιο καλοσχηματισμένος κύκλος . Έχοντας όλες του τις μοίρες κανονικά ή αλλιώς το σχήμα του όπως ακριβώς θα γινόταν με το διαβήτη . ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Εδώ περιττό να πω πως το ρολόι έχει σχήμα κυκλικό . Ξέρεις οι δείχτες κάνουν το κύκλο τους . Έτσι ο κύκλος εφάπτεται σε όλα τα σημεία του ορίζοντα του .
Αναπαράσταση σχήματος & εικόνας μου με απλά μέσα .
ΕΠΕΞΗΣΗ
Βλέπουμε στο παραπάνω σχήμα ότι σας περιέγραψα . Ίσως να μη στέκει . Πάντως το σχήμα είναι ότι σας εξήγησα . Το έκανα λευκό όσο μπορούσα για να βάλετε μέσα στο σχήμα τις δικές σας σκέψεις .
~Έτσι όπως γυρνάνε οι δείχτες του ρολογιού κάνοντας τη δουλειά για την οποία έχουν εφευρεθεί & κατασκευαστεί φτάνουν σε έναν σημείο στο οποίο μας δείχνουν διάφορα σύμβολα . Όπως ένα ορίζοντας ή ένα τρίγωνο ή και μια γραμμή ευθεία . Βέβαια όλα έχουν το σκοπό τους ή απλά είναι θέμα κινήσεων . Αμέσως στο παραπάνω σχήμα έβαλα τα νούμερα με τη σειρά ως κίνηση ξεκινώντας από πάνω με το νούμερο 12 συνεχίζοντας δεξιά το νούμερο 3 στο μέσο του κύκλου απέναντι ακριβώς από το 12 έβαλα το 6 και αμέσως μετά έβαλα απέναντι από το 3 το νούμερο 9 .Ένα ρολόι άτυπα .
ΥΠΟΘΕΣΗ
Εάν υποθέσουμε ότι το τετράγωνο είναι οι γνώμονες , με χαραγμένα πάνω τους τα χιλιοστά , τα εκατοστά , τα δέκατα , ενωμένοι . . . ο κύκλος μέσα στο τετράγωνο αναπαριστά το ρολόι με τα νούμερα όπως αναφέρθηκα πιο πάνω . Ο δείχτης των δευτερολέπτων δείχνει ένα ένα τα δευτερόλεπτα . Κατά τις μονάδες μέτρησης της ώρας υπάρχουν και τα εξής πέραν των γνωστών λεπτών και δευτερολέπτων . Υπάρχουν τα εκατοστά , τα χιλιοστά ( έστω και ως έκφραση πολλές φορές που ακούμε ) , τα δέκατα . Εδώ κόλλησα . Ίσως να πρόκειται για μια απλή συνάφεια και εγώ το συσχετίζω λάθος . Συνέχισα λίγο όμως κάπως παρακάτω .Εάν οι δείχτες του ρολογιού που δείχνουν την ώρα ( πλην του δείχτη των δευτερολέπτων ) τους στήσουμε όρθιος με εφαπτόμενες τις μύτες τους να γίνονται γωνία και τα βάλουμε σε ένα λευκό χαρτί και τα δουλέψουμε ως διαβήτη τότε σχηματίζεται ένας κύκλος . Ο οποίος χωράει σε ένα τετράγωνο άρα και σε δύο Γνώμονες . Να όμως που και ο γνώμονας έχει τις ίδιες μονάδες μέτρησης ;
Απλή σκέψη μου είναι βασικά και ήθελα να τη μοιραστώ . Αλλά Εάν βάζαμε ένα χέρι ακριβώς πάνω από τους δείχτες του ρολογιού δεν είναι μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα ότι κάποιος κινεί το χρόνο ; Δεν υποδηλώνει τη κίνηση της ‘’ ώρας ‘’ ; Λες και διαμηνύει ότι υπάρχει ένα σύστημα που ‘’ διοικείται ‘’ . Είναι όμως η ώρα ένα σύστημα διοίκησης . Για φανταστείτε μία κοινωνία να λειτουργεί χωρίς ώρα . Χωρίς το μηχάνημα ‘’ ρολόι ‘’ . Τα πάντα θα απορυθμιζόταν και θα αποσυντονιζόταν . Δεν το νομίζετε ;
Έχω και μια άλλη εξήγηση δική βέβαια . Σκέφτηκα ότι το περνιέται το μήνυμα ελέγχου υποσεινήδειτα ότι ‘’ ναι κάποιος σε ελέγχει ‘’ . Υποσυνείδητο είναι το φόντο το λευκό ή όποιο χρώμα θέλετε βάζετε εσείς , για εμένα δεν έχει σημασία , οι δείκτες απλά είναι ο διαβήτης που σχηματίζει το κύκλο και δείχτης που μένει είναι αυτός των δευτερολέπτων . Απλά . . . δείχνει τη κατασκευή . Ως υλική υπόσταση έχουμε πλάτος , μήκος . . . σχήμα ‘’ κατά συνείδηση ‘’ όπως θέλω να το πω . Πιθανό αυτό να συσχετίζεται με τη προσωπικότητα . Τη δομή της . Ότι κατασκευάζεται ή σκευάζεται κατά παραγγελία χρόνου στη μορφή που υφίσταται στη γη . Ως ένα τρισδιάστατο σπόρο από τη ‘’ τήξη κάποιων υγρών ‘’ .
ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ & ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟΝΤΑΣ
Ως αυτού θα τονίσω ότι πέραν τα όσα έχω αναφέρει το ψάχνω ακόμη . Μπορώ να πω ότι τα πιο παράξενα πράγματα μπορείς να τα βρεις και μέσα στο δωμάτιο σου . Σε ένα κομμάτι τοίχο , ας είναι και άχρωμος . Αυτό μου έδειξε το πόσο λίγο ξέρω το ίδιο μου το δωμάτιο και ότι έχω κρεμασμένο στο τοίχο του . Κάλλιστα μου υπενθύμισε ότι πέραν αυτών όπως και να υφίστανται υπάρχουν άνθρωποι . Άνθρωποι που πεινάνε , που δακρύζουν που τρέμουν ή και τραυλίζουν μπροστά στο δικό μας ‘’ εγωισμό ‘’
…. ως Υ.Γ

Δεν γνωρίζω καλέ μου φίλε πολλά πράγματα από συνομωσίες και επί ταύτα . Συχνά ακούγεται το κατά πόσο Έλληνας γεννιέται ή γίνεται . Αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία . Οι απαντήσεις είναι εκεί έξω . . . τις βλέπω . Ως μια καταγραφή & παρατήρηση λοιπόν προς χάριν όλων .
SHARE

Author: verified_user

Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ, ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΙΑ ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΤΕΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΙΤΙΚΑΡΕΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

0 ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ: