Για τις ανάγκες πρόσβασης των οχημάτων έχει καταληφθεί μόνο το πλάτος της βοηθητικής λωρίδας. Ανάλογα μέτρα είχαμε δει και κατά την κατασκευή της Αττικής οδού, στην περιοχή της Κακιάς Σκάλας, αλλά και κατά την κατασκευή του οδικού άξονα Πάτρα –Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Εύζωνοι (ΠΑΘΕ). Πέρα απο όλα τούτα η ουσία είναι ότι:
1oν ο περίφημος Αυτοκινητόδρομος δεν είναι Ευρωπαικών προδιαγραφών και τούτο διότι πρέπει να διαθέτει στα 2 ρεύματα απο 3 λωρίδες κυκλοφορίας έκαστη με μια βοηθητική, αλλά στο δρομο προς Αρτεμισία υπάρχει μόνο 1 λωρίδα ανα ρεύμα σε πολλά σημεία χωρίς βοηθητική που έχει υποσκαφτεί.
2ον Γιατί στα διόδια πληρώνουμε υποτίθεται ότι υπάρχει ολοκληρωμένος δρομος όταν στο χαρτάκι που πληρώνουμε όπως βλεέπετε στη φωτογραφία αναγράφει ότι ο Μωρέας είναι 'εταιρεία παραχώρησης αυτοκινητόδρομου' που σημαίνει ότι ο δρομος έχει 'παραχωρηθεί' και όχι 'είναι υπο κατασκευή',
3ον γιατί στο χαρτί των διοδίων αναφέρεται το κομμάτι Τρίπολης- Καλαμάτας που απλά δεν υφίσταται και γιατί πληρώνουμε αναγκαστικά έργο που υπάρχει μόνο στα χαρτιά;
Σήμερα μάθαμε ότι αρνήθηκε να πληρώσει τα διόδια Σκοτίνας-Τεμπών-Σκοτίνας ο εκπρόσωπος Τύπου της Δημοκρατικής Αναγέννησης κ. Σταύρος Βιτάλης, υλοποιώντας την οδηγία 1999/62 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η οποία και ξεκαθαρίζει το...νομικό πλαίσιο μέσα στο οποίο μπορεί μια χώρα μέλος να επιβάλλει διόδια.Συγκριμένα ο κ. Βιτάλης, καλώντας και το περιπολικό της Τροχαίας ΕθνικώνΔρόμων στα διόδια της Σκοτίνας, εξήγησε στους αστυνομικούς αλλά και στονεπόπτη της ιδιωτικής εταιρίας "Αυτοκινητόδρομοι Αιγαίου" που εκμεταλλεύεταιτα διόδια, πως αρνείται να πληρώσει τα διόδια, δεδομένης της σχετικής οδηγίαςτης ΕΕ. Μιας οδηγίας που προβλέπει την ύπαρξη διπλής λωρίδας ανάκατεύθυνση κυκλοφορίας ως προϋπόθεση για την είσπραξη διοδίων.
0 ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ:
Δημοσίευση σχολίου