Η αγορά μπαίνει αυτή την εβδομάδα στο πιο «θερμό» της σημείο, καθώς ο χρόνος μετρά αντίστροφα για τη φετινή Black Friday, που φέτος πέφτει στις 28 Νοεμβρίου. Τα καταστήματα έχουν ήδη ξεκινήσει τις προσφορές, ανεβάζοντας ρυθμούς όσο πλησιάζει η μεγάλη εκπτωτική ημέρα.
Το μεγάλο εκπτωτικό γεγονός εισέρχεται στην τελική του ευθεία, με τους καταναλωτές να έχουν επιδοθεί στο κυνήγι των ευκαιριών, αναζητώντας προϊόντα που θέλουν να αποκτήσουν σε χαμηλότερες τιμές. Οι βιτρίνες, οι διαφημίσεις και οι προωθητικές ενέργειες επικεντρώνονται στις εκπτώσεις, δημιουργώντας έντονο ανταγωνισμό ανάμεσα στις επιχειρήσεις.
Αμέσως μετά τη Black Friday ακολουθεί και η Cyber Monday, η οποία φέτος είναι την 1η Δεκεμβρίου, προσθέτοντας μία ακόμη ημέρα προσφορών στο καλεντάρι. Έτσι, το διάστημα αυτό διαμορφώνεται σε μια συμπυκνωμένη περίοδο εκπτώσεων, με συνεχείς προωθητικές ενέργειες.
Μέσα σε αυτό το κλίμα, οι καταναλωτές καλούνται να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί απέναντι στις προσφορές που βλέπουν, ώστε να αξιοποιήσουν πραγματικά τις ευκαιρίες που τους ενδιαφέρουν και να αποφύγουν άσκοπες αγορές.

0 ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ:
Δημοσίευση σχολίου