Παγκόσμια Ημέρα Επισιτισμού σήμερα και η Unicef καταγράφει την ζοφερή πραγματικότητα που επικρατεί στη χώρα μας. Στην Ελλάδα, πρόσφατη έκθεση της Ελληνικής Επιτροπής της UNICEF, έδειξε ότι περισσότερα από 439.000 παιδιά ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας.
Επίσης το 37,1% και το 18,4% των φτωχών παιδιών, διαβιούν σε νοικοκυριά που δηλώνουν αντίστοιχα αδυναμία ικανοποιητικής θέρμανσης και ελλείψεις βασικών ανέσεων στο νοικοκυριό.
Οι προτάσεις
Η UNICEF Ελλάδος προτείνει στοχευμένες πολιτικές για την αντιμετώπιση της παιδικής φτώχειας όπως:
-Συμφιλίωση οικογενειακής και επαγγελματικής ζωής, με διευκόλυνση των εργαζομένων μητέρων από τις επιχειρήσεις, ευρύτερες υπηρεσίες φύλαξης των παιδιών, ελαστικότητα ωραρίου κ.α.
-Ένταξη των Δικαιωμάτων του Παιδιού στις δημόσιες πολιτικές (mainstreaming).
-Συσχέτιση της παιδικής φτώχειας με τα Δικαιώματα του Παιδιού.
Παροχές σε είδος (δωρεάν γεύματα στα σχολεία, σχολικές φόρμες και σχολικά είδη πρώτης ανάγκης).
-Μετάβαση από την ιδρυματική φροντίδα στο θεσμό της αναδοχής.
Στοχευμένες πολιτικές για τις κοινωνικές μεταβιβάσεις ώστε να μειώνουν την παιδική φτώχεια.
-Εισαγωγή κωδικού στον προϋπολογισμό του κράτους και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης για την παιδική ηλικία
Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012
SHARE
Author: ellinas verified_user
Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ, ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΙΑ ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΤΕΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΙΤΙΚΑΡΕΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ
RELATED STORIES
ΟΟΣΑ: ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΤΟ 40% ΤΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ... Υψηλό ποσοστό φορολογίας ακόμη και στα χαμηλά μ
ΕΛΣΤΑΤ: Στο 2,4% ο πληθωρισμός τον Οκτώβριο με τις αυξήσεις να επιμένουν Ο Γενικός Δείκτης Τιμών Καταναλωτή παρέμειν
Στην τρίτη χειρότερη θέση στον δείκτη «κοινωνικής δυστυχίας» η Ελλάδα Με το σύνθημα «δεν θα θέσουμε σε κίνδυνο τη
Ραγδαία η μείωση της ιδιοκατοίκησης στην Ελλάδα λόγω κρίσης Έπεσε περαιτέρω στο 61% το ποσοστό ιδιοκατο
ΣΟΚ με αυξήσεις στον καφέ με το «καλημέρα» του 2025 – Πάνω από 8 ευρώ ο ελληνικός Σε ιστορικό υψηλό έχει φτάσει η τιμή τ
Σούπερ μάρκετ: Σε νέα εποχή οι καταναλωτές – Τι αλλάζει υπε΄ρ μας ο Κώδικας Δεοντολογίας Μπροστά σε νέα δεδομένα, αναφορικά με τις π
0 ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ:
Δημοσίευση σχολίου