ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ Ποιος αυτοκινητόδρομος;

Πέμπτη, 5 Μαρτίου 2015

Κάτι περίεργο συμβαίνει με το τμήμα του αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος, της λεγόμενης Ολυμπίας Οδού, που παλαιότερα λεγόταν Ιόνια Οδός  και αναφερόταν στην κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Ηγουμενίτσα-Καλαμάτα, κατόπιν άλλαξε γεωγραφικό προσανατολισμό προς Αθήνα, αλλά σήμερα είναι μάλλον χωρίς κανένα προσανατολισμό και φαίνεται αμφίβολο αν θα κατασκευασθεί στο άμεσο μέλλον.
Οι ειδησεογραφία των τελευταίων ημερών, είναι άκρως αποθαρρυντική περί την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος και, όπως συμβαίνει από το 2004 και δώθε, πάλι θα βρεθεί κάποια αιτιολογία, για παραπομπή στο μέλλον γενικώς και όταν συμβαίνει αυτό, ουσιαστικά πρόκειται για ακύρωση, ή στην καλύτερη περίπτωση για αναστολή της κατασκευής.
Γνωρίζαμε όλοι ότι τον Γενάρη θα γίνονταν η δημοπράτηση, αλλά λόγω εκλογών αναβλήθηκε για τον Μάρτη, ως να αποτελούν οι εκλογές εμπόδιο για την λειτουργία του κράτους και τώρα κυκλοφορεί η πληροφορία ότι το αρμόδιο Υπουργείο σκέπτεται κατάτμηση του έργου, με διάφορες ακαταλαβίστικες αιτιολογίες και μάλλον δεν θα γίνει η δημοπράτηση τον Μάρτη, αλλά η διαδικασία θα παραπεμφθεί για το τέλος του τρέχοντος έτους.
Ούτε το  «Ζήσε Μάη……» δεν ισχύει εν προκειμένω, ακόμη δε,  κινδυνεύει το έργο να αποχαρακτηρισθεί και από  «γεφύρι της Άρτας», γιατί δεν έχει καμία σχέση, αφού ουδέποτε ξεκίνησε ουσιαστικά  και να διακοπεί, ή να καταστραφεί κατά την πορεία, με το ενδιαφέρον και την ανάγκη κατασκευής να παραμένουν στον ύψιστο βαθμό, όπως συνέβαινε τον 18ο αιώνα με το θρυλικό γεφύρι της Άρτας.
Και βέβαια ως συνήθως, εδώ στην Ηλεία επικρατεί η άποψη «μη μιλάς, μη γελάς κινδυνεύει η Ελλάς» με τους φορείς και τους πολίτες να πειθαρχούν απόλυτα στην κρατούσα από ετών άποψη, μπροστά στους κινδύνους που μπορεί να προκύψουν και μπροστά στην πιθανή δυσωδία, αν διαταραχθούν τα λιμνάζοντα ύδατα, ή αν σηκωθούν τα χαλιά και αναδυθεί ο καμουφλαρισμένος κουρνιαχτός .
Κυκλοφορεί δε και η νέα άποψη περί παροχής περιόδου χάριτος στην νέα Κυβέρνηση και λογικό είναι τούτο, αλλά δεν μπορεί να έχει εφαρμογή για προγραμματισμένα ή ημιτελή έργα, ακόμη δε περισσότερο, δεν μπορεί η περίοδος της χάριτος να επεκτείνεται σε μία ολόκληρη τετραετία, όπως ισχυρίζονται κάποιοι  νεοαριστεροί μάλλον και παντελώς άπειροι.
Βέβαια ούτε κουβέντα να ακουστεί, περί κατασκευής άλλων υποδομών στην Ηλεία, όπως στον τουρισμό, στην γεωργία, στην  εκπαίδευση και αλλού, ώστε εκ των πραγμάτων πλέον να δημιουργηθεί η ανάγκη κατασκευής του αυτοκινητόδρομου, χωρίς παρακάλια και «κατόπιν ενεργειών μου» και αφού δεν υπάρχει «συνωστισμός» στην κυκλοφορία, μάλλον το έργο αναβάλλεται για το αβέβαιο μέλλον και τα χρήματα διοχετεύονται σε λειτουργικά έξοδα του Κράτους.

 
 
 

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

 
Copyright © Ellinas Blog