Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2012

Δεν θα αντέξει πολύ η κυβέρνηση της Μπίλντερμπεργκ

SHARE
Γράφει ο Πύρινος Λόγιος
Ελληνες, συμπατριώτες μου!
Οσοι έχετε αυτιά και ανοιγμένα μάτια, ακούστε με! Αυτή τη φορά, δεν θα σας ζαλίσω ούτε με αναλύσεις, ούτε με βαθυστόχαστα κείμενα
, ούτε με λογοδιαγράμματα ούτε με τίποτε. Δυό λόγια μόνο θέλω να σας πώ, μέσα απ τη καρδιά μου! Ετσι, όπως έμαθα να μιλώ σ΄όλη μου τη ζωή!
Οι ώρες που ζούμε (όχι οι μέρες, ΟΙ ΩΡΕΣ), είναι ιστορικές! Και αυτό δεν είναι καθόλου επικοινωνιακό τερτίπι. Είναι η πραγματικότητα! Οι ώρες λοιπόν που ζούμε, είναι ιστορικές. Ο χρόνος που μπήκε μόλις πριν λίγες μόνο μέρες, ο καινούργιος αυτός χρόνος, το 2012, ίσως είναι η πιο καθοριστική χρονιά ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΓΕΝΟΣ, απο καταβολής υπάρξεώς του! Και δεν υπερβάλλω καθόλου!
Μέσα σε αυτές τις λίγες μέρες, έχει περάσει όλη η τρισένδοξη ιστορία μας! Απο τους μυθικούς χρόνους, απο τους Ομηρικούς χρόνους, τους κλασσικούς, τους ελληνιστικούς, τους βυζαντινούς, τους χρόνους της δουλείας, τους χρόνους της Επανάστασης, τους χρόνους των πολέμων του 20ού Αιώνα, τους χρόνους τους νεώτερους και τους τωρινούς. Δεν μπόρεσα, πουθενά, σε όλη αυτή τη νοερή μου διαδρομή, σε όλο αυτό το απέραντο του χρόνου των Ελλήνων, να βρώ ούτε μια στιγμή που να με κάνει να πώ: "Ναί, τούτη η στιγμή ήταν επικίνδυνη για το Γένος"!
Ούτε κάν η στιγμή που έπεφτε η Πόλη, κάτω απο τη βάρβαρη επέλαση των Ασιατών του Μουχαμέτη!
Ουτέ κάν η στιγμή που σφαζότανε η Χίος και τα Ψαρά από τις ορδές των Οθωμανών, ούτε κάν ακόμη κι αυτή η εθνική καταστροφή του 1922! Ούτε και τότε ένοιωσα κανέναν απολύτως κίνδυνο, οτι το Γένος θα μπορούσε να χαθεί... Καί ξέρετε γιατί; Γιατί τα όπλα μας ήταν πάντα γεμάτα, είχαμε τη φλόγα της πίστης μέσα μας, είχαμε την αντρειά να μας γεμίζει από δύναμη, είχαμε απλώς πέσει και περιμέναμε τη στιγμή που θα σηκωθούμε και πάλι! Κανένα σπαθί, κανένα κανόνι, καμμιά μπομπάρδα δεν ήταν ικανή να μας εξαφανίσει! Εναν Ελληνα έσφαζε ο Μουχαμέτης, δέκα γεννιόντουσαν και τον έσφαζαν αυτοί! Εναν Ελληνα σκότωνε ο Ξέρξης, εκατό γεννιόντουσαν και τον εξολόθρευαν!
Μα σήμερα, σήμερα όχι!
Σήμερα δεν γεννιούνται πια Ελληνες! Σήμερα δεν γεννιούνται πια ήρωες! Σήμερα οι γυναίκες δεν γεννούν αντρειωμένους! Σήμερα γεννιούνται ραγιάδες! Σήμερα γεννιούνται προσκυνημένοι, σήμερα γεννιούνται απάτριδες, βολεψάκηδες, κιοτήδες!
Σήμερα γεννιούνται golden boys, γραβατωμένοι δημοσιουπαλληλίσκοι, έτοιμοι να πουλήσουν γυναίκα, μάνα, ερωμένη για μια χούφτα ευρώ ή δολλάρια, για μια Mersedes ή μια BMW, για ένα κερδοφόρο CDS που δεν έχει σημασία αν σημαίνει τη χρεωκοπία της πατρίδας, αρκεί να είναι κερδοφόρο! Σήμερα γεννιούνται "αναρχικοί" που καίνε και βρίζουν τη σημαία των παππούδων τους, μια σημαία βουτηγμένη στο αίμα των προγόνων τους! Σήμερα γεννιούνται πολιτικοί που ξεπουλάνε μέσα σε μια νύχτα ο,τι οι πατεράδες τους και οι παππούδες τους έχτισαν μέσα σε 35 αιώνες!
Ελληνες, αδέρφια μου!
Είναι μεγάλη κατάρα για μένα, που είμαι αναγκασμένος ακόμη να ζώ εδώ στη ξενητιά, μια ξενητιά που δεν ήταν επιλογή μου, αλλά ανάγκη μου για να επιβιώσω επειδή κάποτε υπήρξα ενοχλητικός σε αυτούς τους βρωμερούς πολιτικάντηδες. Αυτοί με έδιωξαν κι εγώ τους πέταξα στα μούτρα το διαβατήριο. Δεν μου χρειάζεται ένα κόκκινο βιβλιαράκι για να αποδείξω οτι είμαι Ελληνας. Δε μου χρειάζεται ένα κόκκινο τεφτέρι που επειδή έχει μέσα τα στοιχεία μου και τη φωτογραφία μου, ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΚΙΟΛΑΣ την εθνικοφροσύνη μου! Το αρνούμαι και τους το επιστρέφω! Γιατί ένα τέτοιο, ίδιο τεφτεράκι έχουν κι αυτοί, αυτό όμως δεν τους εμπόδισε να προδόσουν τη γή των πατέρων μου στα Ιμια και στο Καστελλόριζο! Το διαβατήριο μου, το δικό μου πασαπόρτι, είναι η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ κι αυτή δεν θα μπορέσουν ποτέ να μου τη πάρουν! Δε θα μπορέσουν ΠΟΤΕ να τη μαγαρίσουν, δεν θα μπορέσουν ποτέ να τη πατήσουν, να τη σκίσουν ή να τη κάψουν! ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΩ ΤΗΣ ΓΡΑΦΕΙ "ΕΛΛΑΔΑ"!
SHARE

Author: verified_user

Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ, ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΙΑ ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΤΕΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΙΤΙΚΑΡΕΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

0 ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ: