Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2008

Διπλές εκλογές και όποιος αντέξει...

SHARE
Σύμφωνα με πρωτοσέλιδο άρθρο που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα "Ο Κόσμος του Επενδυτή" (φύλλο Σαββάτου - Κυριακής 30/31-08-2008), ο πρωθυπουργός αποφάσισε να προσφύγει σε πρόωρες εκλογές. Χαρακτηριστικά η εφημερίδα αναφέρει: "Ο Κύβος ερρίφθη. Πάμε σε πρόωρες εκλογές τον Μάιο..." με πιθανότερη ημερομηνία διεξαγωγής τους την 17-05-2009. Εγώ πιά είμαι τώρα κάτι παραπάνω απο σίγουρος για το τί θα ψηφίσω και καλύτερα να γίνει αυτό όσο το δυνατό γρηγορότεραΦυσικά και ούτε για αστείο δέν πρόκειται να απέχω μόνο μή βρεθεί κανένας Αγοραστής να αλλάξει την ψήφο μου.
Μάλλον του χρονου το καλοκαίρι ή το Σεπτέμβριο θα έχουμε διπλές εκλογές μαζί με τις Ευρωεκλογές ως συνήθως οπότε έχουμε να δούμε πολλά ακόμα και να τραβήξουμε ακόμα περισσότερα...Εγώ για το μόνο που είμαι σίγουρος είναι ,ότι μετά την μεταπολίτευση ΟΛΕΣ οι κυβερνήσεις μας δουλεύουν ψιλό γαζί.Ήμουνα νιος και γέρασα , και δεν ακούω τίποτε άλλο εκτός από ΛΙΤΟΤΗΤΑ...
SHARE

Author: verified_user

Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ, ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΙΑ ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΤΕΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΙΤΙΚΑΡΕΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

0 ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ: