Στην ουσία η εθνική οδός ήταν η αρχική ΠΕΟΑΚ, με κάποια κομμάτια που είχαν προστεθεί. Ο σημερινός δρόμος δεν έχει καμμία σχέση με αυτόν που υπήρχε πρίν οπότε μπορώ να πώ οτι τα λεφτά μας για το συγκεκριμένο κομμάτι πιάσανε τόπο. Κάποτε κάναμε πάνω απο ώρα για να φτάσουμε στον ισθμό και κατεβάιναμε ζαλισμένοι και τώρα μέχρι να κάνεις ένα τσιγάρο έφτασες. Ελπίζω να φτιάξουν την υπόλοιπη καρμανιόλα Κορίνθου - Πατρών έτσι ώστε όλος ο δρόμος να είναι σύγχρονος. Τελικά οι δρόμοι δεν ακολουθούν τις προδιαγραφές της Ε.Ε., κατασκευάζονται με τέοτιο τρόπο ώστε να προκαλούνται θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα και να χάνονται άνθρωποι ή ένα ολόκληρο χωριό ετησίως και βάλε στην άσφαλτο επειδή κάποιοι θυσιάζουν το κέρδος και την κονόμα στο όφελος του κοινωνικού συνόλου. ΜΟΝΟ αν συμβεί ατύχημα σε κάποιους εκ των κατακσευαστών θα καταλάβουν την τραγωδία, κάτι που φυσικά απεύχομαι.
Αυξήσεις στα διόδια με δρόμους καρμανιόλες!
Από την Δευτέρα το βράδυ αυξήθηκαν τα διόδια κατά 40% .Δεν μπορώ να καταλάβω για ποιό λόγο γίνεται μια τέτοια αύξηση στο κομμάτι αυτό της Εθνικής οδού μόλις το παραδώσανε στους ιδιώτες........πόσο μας δουλεύουν ρε παιδιά. Θα μου πείτε, οκ ιδιώτες είναι οτι θέλουν κάνουν, δέν πρόκειται να δώσουν λογαριασμό σε κανέναν ούτε να σου ζητήσουν ψήφο μετά απο 4 χρόνια. Άν σου αρέσει αλλιώς κάνε παράκαμψη να πάς στην Πάτρα απο τα μονοπάτια. Γενικά, τα αυξάνουν σε όλη την διαδρομή από Αθήνα->Πάτρα. Πλέον, το να επισκεφτώ το πατρικό μου στα Ιωάννινα είναι πολυτέλεια καθώς θέλω σχεδόν γεμάτα 20 ευρώ (2.7€ Αττική Οδός, 2.5€ Ελευσίνα, 2.8€ Ρίο + 11.20€ γέφυρα). Και μιλάμε ότι το μεγαλύτερο αντίτιμο πλην της γέφυρας το δίνουμε σε έναν δρόμο καρμανιόλα στον οποίο οδηγούμε με τον σταυρό στο χέρι.
0 ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ:
Δημοσίευση σχολίου