
Αυτό πρακτικά σημαίνει υπερδιπλασιασμό του κόστους της μετακίνησης με τον σιδηρόδρομο και ιδιαίτερα με τις πλέον ανταγωνιστικές του ΚΤΕΛ αμαξοστοιχίες, δηλαδή τα Ιντερσίτι. Ετσι, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις βάσει των σημερινών εισιτηρίων των δύο μέσων, το εισιτήριο με το τρένο για τη διαδρομή:
Αθήνα - Λιβαδειά θα φτάσει τα 8,88 από 4,1 ευρώ που είναι σήμερα (τιμή ΚΤΕΛ 11,1 ευρώ).
Αθήνα - Θεσσαλονίκη θα φτάσει τα 28 από 15,1 ευρώ (τιμή ΚΤΕΛ 35 ευρώ).
Αθήνα - Πάτρα θα φτάσει τα 13,6 από 8,8 ευρώ (σημερινή τιμή ΚΤΕΛ 17 ευρώ).
Αθήνα - Καλαμάτα θα φτάσει τα 15,8 από 13 ευρώ (σημερινή τιμή ΚΤΕΛ 19,8 ευρώ).
Στόχος της ηγεσίας του υπουργείου Μεταφορών είναι η μείωση των χρεών τόσο του ΟΣΕ όσο και του ΟΑΣΑ καθώς, σύμφωνα με τη μελέτη της Alpha Bank «Αστικές Συγκοινωνίες, δυσλειτουργίες και έλλειμμα επιχειρηματικότητας», οι τρεις βασικές εταιρείες του ΟΑΣΑ (ΕΘΕΛ, ΗΛΠΑΠ και ΗΣΑΠ) εμφανίζουν σημαντική πτώση των εισπράξεών τους καλύπτοντας από το κόμιστρο μόλις το 1/4 των λειτουργικών τους δαπανών.
Το συγκεντρωτικό έλλειμμα των παραπάνω εταιρειών και του ΟΑΣΑ ανήλθε σε 470,6 εκατομμύρια ευρώ το 2007, δηλαδή στο 31,9% του συνολικού ελλείμματος των ΔΕΚΟ, ποσοστό το οποίο φτάνει στο 78,8% του συνόλου, αν συνυπολογιστούν και τα χρέη του ΟΣΕ! Το έλλειμμα των συγκοινωνιακών εταιρειών εκτιμάται ότι θα φτάσει το 2008 τα 532 εκατομμύρια ευρώ.
0 ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ:
Δημοσίευση σχολίου