Παρασκευή 29 Αυγούστου 2008

Άγρια φορολογία στις οικονομικά ασθενείς τάξεις...

SHARE
ΤΟ άρθρο είναι του φίλου stavs και δεν απηχεί απαραίτητα τις απόψεις του blog:
Ακούγοντας χθες τις ειδήσεις για τα νέα φορολογικά μέτρα, ένοιωσα να μου αναβαίνει το αίμα στο κεφάλι. Έριξα τις χριστοπαναγίες της ζωής μου.Παρόλο που έχω μετοχές και εισπράτω κάποια μερίσματα, δεν ενοχλούμαι ιδιαίτερα από αυτά ειδικά τα μέτρα. Από ότι διάβασα οι μετοχές που θα έχουν αγορασθεί μέχρι 31/12/2008 δεν θα φορολογηθούν όποτε κι αν τις πωλήσω. Τώρα για τα μερίσματα θα υπάρξει μια ζημιά 100 ευρώ τον χρόνο με βάση τα σημερινά δεδομένα. Η ετήσια μερισματική απόδοση του επενδυμένου κεφαλαίου μου θα είναι ακόμη πιο μικρή από ότι είναι σήμερα σε σχέση με τα επiτόκια των προθεσμιακών καταθέσεων των τραπεζών. Είναι πολύ πιθανό στο μέλλον, αν τα πράγματα καλυτερεύσουν στον χρηματιστήριο και απεγκλωβιστώ από τις σημερινές ζημιές, να πουλήσω όλες τις μετοχές και να βρω την ησυχία μου. Να μην με λένε και κερδοσκόπο και φοροαποφεύγοντα. Εκείνο που με έκανε κυριολεκτικά να τα ψάλλω στον Αλογοσκούφη έτσι όπως δεν τα έχω ψάλλει ποτέ σε άνθρωπο, είναι η κατάργηση του αφορολόγητου ορίου για τους Ελεύθερους επαγγελματίες και εισοδηματίες!!! Το πρώτο σίγουρα δεν είμαι και όσο για το δεύτερο, εισπράττω ένα ενοίκιο περίπου 300 ευρώ μεικτά τον μήνα. Επομένως φαίνεται να ανήκω στην δεύτερη κατηγορία. Ολοι ξέρουμε ότι οι ελεύθεροι επαγγελματίες φοροδιαφεύγουν με κάθε τρόπο. Εδώ ένα βιβλίο 5.5 ευρώ αγόρασα από κατάστημα που λειτουργεί μέσα σε Carrefour και ο ιδιοκτήτης μου είπε ένα "εντάξει" για να με διώξει καθώς εγώ περίμενα την απόδειξή μου. Την επόμενη φορά, όμως, δεν θα του την χαρίσω.Ομως η φοροδιαφυγή συγκεκριμένων επαγγελματικών ομάδων τι σχέση έχει με τα εισοδήματα από ενοίκια που για να φορολογηθούν με 10% πρέπει να δηλωθούν φυσικά; Επίσης υπάρχει και ο έλεγχος με το τι δηλώνει ο νοικάρης στη φορολογική του δήλωση που ανεβάζει το ρίσκο της φοροδιαφυγής και φυσικά εκτός από παράνομους μετανάστες, όλοι οι άλλοι οι ενοικιαστές έχουν συμφέρον να δηλώσουν το ενοίκιο που πληρώνουν. Λοιπόν εδώ δεν υπάρχει μεγάλη φοροδιαφυγή και όπου υπάρχει με το 10% τιμωρούνται μόνο όσοι δεν φοροδιαφεύγουν.Ακούω λοιπόν ότι ακόμη και αυτοί που ως μοναδικό εισόδημα έχουν μόνο ένα ενοίκιο, θα πληρώσουν το 10%. Δηλαδή αν το μοναδικό μου εισόδημα ήταν 3.000 ευρώ τον χρόνο από αυτό το ενοίκιο, θα έπρεπε να πληρώσω 300 ευρώ φόρο. Ή μήπως αυτό θα συμβεί αν έχω ως εισόδημα μόνο αυτό το ενοίκιο; Αν π.χ. εισπράτω και μια μικρή σύνταξη και θεωρούμαι συνταξιούχος τότε το αφορολόγητο των 12.000 ευρώ ισχύει; Φυσικά είναι επακόλουθο ότι αν έχεις εισοδήματα μόνο από αυτό το ενοίκιο, δεν έχεις και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Και είναι πολύ πιθανό ότι ακόμη και στην πρόνοια να απευθυνθείς δεν θα σου αναγνωρίσουν παροχή υπηρεσιών, καθώς... εισπράτεις αυτό το ένα ενοίκιο. Αρα λοιπόν θα τα πάρουν από τον πιο εκτεθημένο οικονομικά και ασφαλιστικά άνθρωπο. Αλλά θα δώσουν... επίδομα θέρμανσης στους χαμηλοσυνταξιούχους και μακροχρόνια άνεργους. Εστω και με κάποια κριτήρια, όπως λένε. Φυσικά θα του φορτώσουν... και το τέλος ακίνητης περιουσίας!!! Να μην αναφέρω και το κτηματόσημο!
SHARE

Author: verified_user

Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ, ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΙΑ ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΤΕΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΙΤΙΚΑΡΕΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

0 ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ: