Και μαθητές στη δίνη των αναβολικών! «Πίστευα και πιστεύω ότι γίνεται χρήση αναβολικών στους σχολικούς αγώνες. Και αυτό γιατί τα κίνητρα είναι υψηλά- οι γονείς θέλουν πάρα πολύ να πάρουν τα παιδιά τους την πριμοδότηση και να μπουν σε σχολές», λέει στα «ΝΕΑ» ο κ. Σταύρος Χάντζος, αθλητίατρος που ασχολείται με θέματα ντόπινγκ. Η μελέτη ΕSΡΑD - δημοσιεύτηκε το 2001- κατατάσσει την Ελλάδα στην τρίτη θέση ανάμεσα σε 9 χώρες της Ευρώπης για τη χρήση ντόπινγκ από μικρούς σε ηλικία αθλητές. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, 3 στα 100 16χρονα αγόρια κάνουν χρήση αναβολικών στεροειδών! Στην κορυφή της λίστας των χωρών βρίσκεται η Πολωνία, με 6% χρήση αναβολικών από 16χρονους αθλητές, ακολουθεί η Κύπρος με 5%, ενώ στην τελευταία θέση βρίσκεται η Γαλλία με 1%.«Θέλω να ελπίζω πως στα σχολικά πρωταθλήματα δεν χρησιμοποιούνται κοκτέιλ με ερυθροποιητίνη, διεγερτικά και αυξητική ορμόνη, καθώς οι κίνδυνοι για την υγεία των παιδιών και των εφήβων είναι ιδιαίτερα αυξημένοι. Ωστόσο, εξακολουθούν να υπάρχουν ύποπτα ρεκόρ τα οποία πρέπει να διερευνηθούν, ενώ κατά τη γνώμη μου είναι άμεση ανάγκη να εντατικοποιηθούν οι αιφνίδιοι στοχευμένοι έλεγχοι ντόπινγκ στους σχολικούς αγώνες», αναφέρει ο κ. Χάντζος. http://www.tanea.gr//Article.aspx?d=20080802&nid=9364199&sn=&spid=876 . Και βέβαια, οι αθλητικές υποτροφίες δεν είναι το μόνο κίνητρο, καθώς πλέον όλο και μεγαλύτερες διαστάσειςλαμβάνει το φαινόμενο μαθητές να ντοπάρονται για να έχουν καλύτερες επιδόσεις στο σχολείο-πανεπιστήμιο, λόγω της απίστευτης εντατικοποίησης, αλλά και του ανελέητου "κυνηγητού της κορυφής" και του ατομικού ανταγωνισμού,αντί της συλλογικότητας ανάμεσα στους μαθητές: http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_...06/2008_274021
Σάββατο 23 Αυγούστου 2008
SHARE
Author: ellinas verified_user
Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ, ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΙΑ ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΤΕΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΙΤΙΚΑΡΕΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ
0 ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ:
Δημοσίευση σχολίου