Η ακρίβεια παραμένει… ακλόνητη στα ράφια των ελληνικών σούπερ μάρκετ και οι καταναλωτές έρχονται αντιμέτωποι με νέες ανατιμήσεις στα τρόφιμα το τελευταίο διάστημα.
Σύμφωνα με την έκθεση του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών, ο πληθωρισμός στα σούπερ μάρκετ τον Μάρτιο -συγκριτικά με τον αντίστοιχο μήνα του 2024- «σκαρφάλωσε» στο 1,59%.
Από τις 23 κατηγορίες προϊόντων, οι 16 καταγράφουν ανατιμήσεις, μόλις 5 μείωση τιμών και 2 παραμένουν σταθερές.
Πρωταθλητές της ακρίβειας
Τα προϊόντα με τις μεγαλύτερες ανατιμήσεις είναι:
- Μπισκότα, σοκολάτες, ζαχαρώδη: +12,20%
- Ορεκτικά αλίπαστα και άλλα σερβιριζόμενα είδη: +6,96%
- Φρέσκα ψάρια και θαλασσινά: +5,99%
- Είδη πρωινού και ροφήματα: +5,77%
- Φρέσκα κρέατα: +5,67%
Σύμφωνα με το Mega, από το 2010 μέχρι και το 2023, οι τιμές τροφίμων στην Ελλάδα αυξήθηκαν κατά 34,81%, αλλά το διαθέσιμο εισόδημα παρέμεινε καθηλωμένο, με αύξηση μόλις 14,79%.
0 ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ:
Δημοσίευση σχολίου